Referenssit

Matkaan on mahtunut mielettömiä projekteja, inspiroivia yhteistyökumppaneita ja luovia haasteita. Tässä vain pintaraapaisu niistä, joita olemme saaneet toteuttaa.

Tehdas Second Hand

Asiakas & tavoite
Hiedanranta halusi luoda uuden tapahtumailmiön, joka kokoaa ihmiset yhteen, vahvistaa alueen identiteettiä ja tunnettuutta..

Mitä teimme
Toteutimme koko konseptin ideasta valmiiksi tapahtumaksi: visuaalisen ilmeen, markkinoinnin, tuotannon, yhteistyökumppanit, ohjelman, pr-tilaisuuden ja sisällöntuotannon.

Lopputulos
Vaikuttava, tunnistettava tapahtumakokonaisuus, joka keräsi tuhansia kävijöitä, vahvisti Hiedanrannan brändiä ja loi pohjan jatkuvalle tapahtumaperinteelle.

Kuva suuresta ihmisjoukosta ulkona vanhassa tehdassalueella, Hiedanranta Tampere.
Kukka-asetelma keittiön altaassa, jossa on erivärisiä ja -kokoisia kukkia ja vihreitä lehtiä, sekä taustalla valkoinen seinä ja puiset hyllyt.

Lamminpään kukka

Kaksi flyeria Lamminpään kukka -kukkakaupalle.

Asiakas & tavoite
Lamminpään Kukka halusi päivittää ilmeensä ja tuoda markkinointiin lämpimän, luonnonläheisen tunnelman.

Mitä teimme
Uudistimme logon ja brändivärit, loimme graafiset materiaalit digi- ja painotuotteisiin sekä tuotamme säännöllisesti lyhytvideoita ja kuvamateriaalia osaksi markkinointia.

Lopputulos
Yhtenäinen brändi-ilme ja kasvava sisältöpankki, joka helpottaa sisällöntuotantoa ja ylläpitää selkeää visuaalista linjaa.

Valkoinen olohuone, jossa kerroksinen valkoinen verho taustalla, keramiikkamaljakko ja oksa lasinalustalla, sohvalla koristetyynyjä ja pöytä, päällä laakea kulho.

Bo LKV

Makuuhuone, jossa on valkoinen ja musta seinä, musta sänky, harmaa tyyny, musta pöytä, valkoinen muki, avoin kirja ja taidemaalaus, jossa on musta kasvi.

Bo LKV – työskentely osana tiimiä: Stailaus ja kuvausjärjestelyt, sisällöntuotanto eri kanaviin, tapahtumien suunnittelu ja koordinointi, kuten messuosastot, henkilökunnan kesäjuhlat tai suosittu Ruskakirppis Tampere.

Hiedanrannan joulun avaus

Asiakas & tavoite
Hiedanranta halusi luoda uuden, kokonaisvaltaisen tapahtumailmiön, joka kokoaa ihmiset yhteen, vahvistaa alueen identiteettiä ja tunnettuutta sekä tuo kävijöitä myös joulusesongiksi.

Mitä teimme
Toteutimme tapahtuman ideasta valmiiksi: konsepti, visuaalinen ilme, markkinointi, tuotanto, yhteistyökumppanit ja ohjelma. Sisältöön kuului luovia työpajoja (glögijooga, adventtikynttiläpaja, kranssipaja), elävää musiikkia joulukonserttien muodossa, kahvila ja puuromyynti.

Lopputulos
Vaikuttava ja tunnistettava tapahtumakokonaisuus, joka vahvisti Hiedanrannan brändiä ja loi pohjan jatkuvalle tapahtumaperinteelle.

Pieni lapsi katsoo ikkunasta ulos, pitäen kiinni ikkunanavasta, ja näkyy valkoinen verho taustalla. Brändikuva lastenvaateliikkeelle.
Jäätelötötteröitä paperikupeissa, yksi tötterö on aseteltu pallon päälle. Tötteröt ovat pöydällä, ympärillä pieniä hopeanvärisiä konfettikappaleita. Brändikuva lastenvaateliikkeelle.

Maja Style

Asiakas & tavoite
Maja Style – lifestyle-malliston esimerkki, jossa toteutimme kokonaisvaltaisen brändikokonaisuuden: konseptisuunnittelu, visuaalinen identiteetti, markkinointi ja tuotanto.

Mitä teimme
Kokonaisvaltainen brändikokonaisuus alusta loppuun: konseptisuunnittelu, strategia, visuaalinen identiteetti ja markkinointi – verkkosivuista someen.
Järjestimme kuvaukset ja toteutimme valokuvauksen. Muotoilu, tuotesuunnittelu ja tuotanto toteutettiin kotimaisia sidosryhmiä hyödyntäen.

Lopputulos
Yhtenäinen ja selkeä brändi-ilme, joka toimii kaikissa kanavissa ja tuo malliston persoonan esiin vahvasti ja johdonmukaisesti.

Mevent

Mevent – digimarkkinoinnin roolissa: Vastasin sisällöntuotannosta, teksteistä ja graafisesta suunnittelusta paino- ja digijulkaisuissa, optimoin verkkosivut ja hallinnoin verkkokauppaa, laadin markkinoinnin vuosikellon ja tuotin tapahtumia stailauksineen, vahvistaen brändin näkyvyyttä ja sitouttamista monipuolisesti.